دانلود خلاصه کتاب بازآفرینی محصول

بازآفرینی محصول (2019)، کتابی است که به بررسی تحولات محصولات در عصر دیجیتال میپردازد. در دنیایی که هر بُعد کسب و کار به واسطه تحولات دیجیتال در حال تغییر است، این کتاب به طراحان و توسعه دهندگان محصول کمک می کند تا با ادبیات بازطراحی محصولاتشان در عصر دیجیتال آشنا شوند و بتوانند با گذار به پارادایم های نوین عصر دیجیتال (مثل «اقتصاد ارزش محور» و «پلتفرم سازی»)، نه تنها باعث بقای سازمانشان در عصر حاضر شوند، بلکه سهم بیشتری از بازار را نیز در اختیار خود بگیرند.

برخی از کسب‌وکارها، هنوز فعالیت‌های خود را به راه و روش سنتی که در قرن بیستم رایج بود، انجام می‌دهند؛ محصولات آن‌ها از 50 سال پیش تاکنون تغییری نداشته است و نحوه انجام دادن فعالیت‌های آن‌ها با گذشت چندین دهه و ظهور فناوری‌های جدید،  تغییری نداشته است. خبر بد برای این دسته از کسب‌وکارها آن است که دوران تولید و ارائه محصول به شکل سنتی به سر رسیده است. در 200 سال گذشته، فرایند تولید محصول شامل فرایندی مشخص و بدون پیچیدگی خاصی بود: به دست آوردن مواد اولیه، مدیریت نیروی کار، تولید محصول و فروش محصول در بازار. اما این روش در سال‌های اخیر با تغییرات اساسی مواجه شده است.

اریک چیفر و دیوید ساوی

این خلاصه کتاب کمک می کند تا با بازنگری و بازآفرینی محصولات و خدماتتان، بتوانید بدل به یک بازیگر قدرتمند در حوزه و صنعت خود شوید.